Stiftelsen Organdonasjon
I anledning Donasjonsdagen 2010 ble Facebook fans oppfordret til å vise sin støtte ved å få bruke deres bilder i kampanjen. Over 600 mennesker deltok og ansiktene til deltakerne ble brukt i utendørs kampanjen. Det ble en dobling av antall frivillige på standsene takket være kampanjen.
I løpet av 1 år, vokste Facebook siden fra 20 000 medlemmer til over 188 000. Selv statsminister Jens Stoltenberg fylte ut sitt donorkort. Kampanjen vant Gulltaggen i 2010.
Les mer om Donasjonsdagen 2010.
Hva:
Reklame
Rådgivning
Design
År:
2010
Kundereferanser
,,
Andreas har vært et frisk pust i vår markedsføring. Han tør å se ting på nye og kreative måter, samtidig med at han bevarer en god relevans og respekt for produkt og organisasjon. Ryddig, punktlig og pålitelig og også kreativ og nytenkende. En god samarbeidspartner.