Stiftelsen Organdonasjon
I anledning Donasjonsdagen 2010 ble Facebook fans oppfordret til å vise sin støtte ved å få bruke deres bilder i kampanjen. Over 600 mennesker deltok og ansiktene til deltakerne ble brukt i utendørs kampanjen. Det ble en dobling av antall frivillige på standsene takket være kampanjen.
I løpet av 1 år, vokste Facebook siden fra 20 000 medlemmer til over 188 000. Selv statsminister Jens Stoltenberg fylte ut sitt donorkort. Kampanjen vant Gulltaggen i 2010.
Les mer om Donasjonsdagen 2010.
Hva:
Reklame
Rådgivning
Design
År:
2010
Kundereferanser
,,
Vi hadde behov for en nettside som skilte oss ut fra andre kommunikasjonsbyråer. Vi ville være tydelige på at vi er et annerledes byrå. Portada utviklet en hjemmeside og et designkonsept som vi er svært godt fornøyde med og som vi får utmerkede tilbakemeldinger på fra våre kunder.