Stiftelsen Organdonasjon
I anledning Donasjonsdagen 2010 ble Facebook fans oppfordret til å vise sin støtte ved å få bruke deres bilder i kampanjen. Over 600 mennesker deltok og ansiktene til deltakerne ble brukt i utendørs kampanjen. Det ble en dobling av antall frivillige på standsene takket være kampanjen.
I løpet av 1 år, vokste Facebook siden fra 20 000 medlemmer til over 188 000. Selv statsminister Jens Stoltenberg fylte ut sitt donorkort. Kampanjen vant Gulltaggen i 2010.
Les mer om Donasjonsdagen 2010.
Hva:
Reklame
Rådgivning
Design
År:
2010
Kundereferanser
,,
For oss som driver med andre ting enn webdesign til daglig var det behagelig opplevelse å forholde seg i Andreas i denne prosessen. En rådgiver skal ikke bare gjøre som kunden sier. Andreas viste faglig integritet ved flere anledninger da vi kom med forslag som ikke holdt mål faglig. Evnen til å si "vil dere virkelig dette?" er viktig når man har rådgiverrollen.












